wtorek, 6 listopada 2018

537. Post informacyjny

Witajcie!

Już pewnie oswoiliście się z myślą, że Tea odeszła z Kreatywnej Alternatywa. Dla mnie jej decyzja była trudna do przyjęcia, ale zaakceptowałam ją, bo na siłę nic dobrego by z tego nie wyszło. Postanowiłam prowadzić bloga sama dalej. Mam nadzieję, że podołam. 
Nie chcę, żeby ten post był długi, więc w skrócie czeka nas kilka zmian: 
  • pierwsza z nich to taka, że staram się być u Was częściej i regularniej i do tej pory mi się to udaje; 
  • druga to czeka nas zmiana szablonu na blogu, ale to czekam na spokojniejszy moment, kiedy będę mogła nad tym posiedzieć; 
  • wracają zapowiedzi na bloga :) 
  • wrócą posty podsumowujące moje miesiące czytelnicze, nie obiecuję, że będą one co miesiąc, bo to zależy od tego jak dużo uda mi się czytać :) 
  • mam kilka tagów, które znalazłam w Internetach i chętnie je dla Was wykonam :) 
  • myślę też nad postami inne niż te z recenzjami i kilka tematów już jest. Teraz tylko je napisać, ale czy ktoś ma trochę czasu na zbyciu? :)
Przede wszystkim będę prowadziła Kreatywną Alternatywę dla przyjemności, bo to dalej sprawia mi radość, że mogę się z Wami dzielić moimi spostrzeżeniami odnośnie przeczytanych książek. Oczywiście z racji tego, że jestem sama posty będą raz w tygodniu, żebym za szybko nie wyrzuciła się z wszystkich recenzji jakie mam ;).

Pozdrawiam,
Lady Spark

8 komentarzy:

  1. czekam więc na nowe polecenia książkowe :)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, oby Ci się udało wszystko ogarnąć samodzielnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu w pojedynkę, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja czytam? A co się stało? Mam nadzieję, że nic złego, tylko po prostu inny etap w życiu. Pozdrów proszę Teę ode mnie, ona zawsze do mnie wpadała, nawet w czasach przestojów i było mi bardzo miło. Dla Ciebie życzę wszystkiego dobrego i wiem, że "ogarniesz". Tylko właśnie tak do tego podchodź - dla przyjemności, kontaktu z ludzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, by wszystko dobrze się ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za dalsze prowadzenie bloga! Ja oczywiście w miarę swoich możliwości zawsze będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posty z podsumowaniami to jedne z moich ulubionych, więc mimo iz zostajesz z blogiem sama - bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń