czwartek, 11 października 2018

534. Pożegnania nadszedł czas...


Witajcie Kochani!

Jak pewnie zauważyliście od dosyć długiego czasu nie ma mnie ani na Waszych blogach, ani na samej Kreatywnej Alternatywie. Cóż trochę się u mnie pozmieniało, trochę mam na głowie innych spraw i przede wszystkim zatraciłam całą przyjemność z pisania. Nie zmieniło się tylko jedno – nadal jestem nieanonimową książkoholiczką, niemniej jednak pisanie recenzji przestało mnie cieszyć. To chyba ten moment, w którym pora się pożegnać. Odchodzę z Kreatywnej Alternatywy, ale wiem, że zostawiam ją w fantastycznych rękach – kto jak kto, ale Lady Spark na pewno ze wszystkim poradzi sobie śpiewająco!

Bardzo Wam dziękuję za ten wspólnie spędzony czas, który będę na pewno miło wspominać. Kreatywna Alternatywa była dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem, o którym będę myśleć z ogromnym sentymentem.

Podobno wszystko co dobre kiedyś musi się skończyć, a więc dziękuję Wam raz jeszcze. Mam nadzieję, że będziecie mnie mile wspominać. Do widzenia!

Wasza, Tea

9 komentarzy:

  1. Szkoda, samych świetnych książek do przeczytania :)
    okularnicawkapciach.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, mimo wszystko jednak, życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale nic na siłę jeśli pisanie recenzji już Ci nie sprawia przyjemności.
    Życzę Ci jeszcze wielu cudownych przygód z literaturą.

    https://ksiazki-jak-narkotyk-zaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ale wiem co czujesz. Ja też coraz częściej rozmyślam o zaprzestaniu blogowania. Czas pokaże ile jeszcze wytrzymam. Powodzenia w życiu poza blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, że odchodzisz. I szczerzę Ci napisze wiem co czujesz, ponieważ sama parę razy przechodziłam ciężkie chwile, ale zawsze jakoś odnajdowałam siły i na nowo wracałam do pisania.
    Życzę Ci powodzenia i trzymaj się cieplutko :)

    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to?? Ja wracam, a Wy znikacie? :(( Mam nadzieję, że wrócicie jak ja - choćby za pół roku! :)) Pozdrawiam serdecznie !:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za dalsze Twe losy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swój przerzuciłam na IG i fb :) Może tam?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ale miło było poznać, przynajmniej w twn wirtualny sposób! Poza tym wszytskiego dobrego i aby wszystkie sprawy poukładały się po twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń