sobota, 17 czerwca 2017

412. Luźna Sobota: Konkurs u Sovbedlly!



Cześć! Pamiętacie Sovbedlly? Po raz kolejny organizuje rozgrywkę, gdzie oprócz nagrody można świetnie się bawić tworząc swoją konkursową pracę! Celem konkursu jestodtworzenie pamięci o przedwojennych, polskich artystach; pobudzenie wyobraźni i do twórczej aktywności w dziedzinie literatury oraz rozwijanie umiejętności pisarskich i czytelnictwa.

A co trzeba zrobić, żeby wygrać? Trzeba pisać! I to jeszcze jak pisać! 
  •  gatunek pracy jest dowolny – od obyczajówki aż po fantastykę;
  • praca musi być utworem własnym, napisanym w języku polskim, dotychczas niepublikowanym i nienagradzanym;
  • objętość pracy nie może przekraczać więcej niż 5 stron A4;
  • czcionka: Cambria, rozmiar 12, interlinia – 1,15, marginesy – 2,5;
  • praca musi być nadesłana w pliku .docx .doc lub w dokumencie Google;
  • każdy uczestnik dobiera dla siebie jedną piosenkę przedwojennego artysty i przedstawia ją według własnej koncepcji. Dozwolone jest dowolne odtwarzanie. Można również posługiwać się cytatem/cytatami z tekstu piosenki. Opowiadanie nie musi nawiązywać do samych artystów ani do okresu międzywojennego, a akcja fabuły nie musi dziać się w Polsce;
  •  piosenki nie mogą się powtarzać. Te, które zostały już wybrane, będą wykreślane na bieżąco z poniższej listy:

1. Eugeniusz Bodo – Już taki jestem zimny drań
2. Adolf Dymsza – A u mnie siup, a u mnie cyk
3. Aleksander Żabczyński – Tak jak ty
4. Zbigniew Rakowiecki – Co ja zrobię, że mi się podobasz
5. Mieczysław Fogg – Mały, biały domek
6. Tola Mankiewiczówna – Już wiem
7. Hanka Ordonówna – Miłość ci wszystko wybaczy
8. Mira Zimińska – Bezsenna noc
9. Loda Halama – A ja mam nogi
10. Jadwiga Andrzejewska – W niedzielę
  • Jeżeli zgłosi się więcej niż 10 uczestników i wszystkie tytuły piosenek zostaną zajęte – będę edytowała ten post i dodawała kolejne piosenki do wyboru.
  •  uczestnik musi pogrubić w swojej pracy fragment bądź fragmenty tekstu, który opiera się na piosence.

Konkurs trwa do 31 lipca! Jeśli kochacie pisać nie zwlekajcie i zapisujcie się!

Więcej informacji znajdzie na PRZEDWOJENNY KONKURS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz